L'installazione di u schermu sfrutta l'uppurtunità di a macchina di sinterizzazione per fermà a pruduzzione è a manutenzione. Un schermu vibrante lineare hè statu cacciatu, è dui schermi vibranti à cantilever paralleli sò stati stallati in a pusizione originale. Quattru schermi vibranti lineari sò stati cacciati unu dopu l'altru, ottu schermi vibranti à cantilever sò stati stallati, è quattru sò stati stallati in ognuna di e trè sale di screening è in e quattru sale di screening.
Ricostruzione di u trasportatore à nastro U schermu vibrante lineare originale hà un corpu di schermu longu, è hè necessariu adattà è allungà u trasportatore à nastro chì alimenta u materiale di u schermu. U supportu di a rota à testa cantilever non standard hè adupratu per cambià l'azionamentu di u riduttore di motore originale à un novu tipu di tamburu elettricu muntatu nantu à u mutore. U spaziu di guida hè riduttu, a ripruduzzione di a fundazione di cimentu hè evitata, è u costu è u tempu di l'ingegneria sò risparmiati.
Ricostruzione di a tramoggia d'alimentazione di u schermu vibrante Siccome i dui schermi vibranti travaglianu fiancu à fiancu, a tramoggia d'alimentazione hè cuncipita in un tipu di silo secondu e prestazioni tecnologiche di u minerale sinterizatu per permette l'attritu trà i materiali, riduce l'erosione di a tramoggia è eliminà a tramoggia tradiziunale. Nisuna perdita d'imbutu hè accaduta dopu a messa in funzione di a tramoggia.
Data di publicazione: 28 dicembre 2019