TEL: +86 15737355722

Primu ghjornu di scola: I prufessori compranu materiale sculare cù u so propiu salariu

Avemu fattu a spesa di ritornu à a scola cù dui prufessori prima di u so primu ghjornu. A so lista di materiale: pastelli giganti, spuntini, scaldacandele è assai di più.

Sta cunversazione hè moderata secondu e regule di a cumunità di USA TODAY. Leghjite e regule prima di uniscevi à a discussione.

Alexandra Daniels, una maestra di sesta classa in a contea di Montgomery, in Maryland, usa u dui per centu di u so magru salariu ogni annu per cumprà materiale di scola.

ROCKVILLE, Md. – A lista di a spesa di Lauren Moskowitz era u sognu di ogni zitellu di a scola materna. L'insegnante di educazione speciale averia bisognu di marionette da dite, pastelli giganti è gesso da marciapiede per i so figlioli di 5 è 6 anni.

Circa un'ora è quasi $ 140 dopu, hè surtita da un Target in a periferia di Washington, cù sacchetti pieni di materiale scolasticu.

Mentre i studienti tornanu à a scola, a grande maggioranza di i prufessori compranu i so propri materiali per furnisce à i zitelli classi ben furnite è ambienti di apprendimentu propizi.

Nuvantaquattru per centu di i prufessori di e scole publiche americane anu dichjaratu d'avè pagatu u materiale sculare di a so propria sacchetta durante l'annu sculare 2014-15, secondu un'inchiesta di u Dipartimentu di l'Educazione. Quessi prufessori anu spesu in media 479 dollari.

I prufessori di a periferia di u Maryland anu dettu chì u so distrettu li furnisce materiale, ma quellu ùn dura micca più di i primi dui mesi di l'annu sculare. Ancu tandu, i materiali coprenu solu u minimu necessariu.

Hè più cà forniture scolastiche: Indipendentemente da induve travaglianu o ciò chì guadagnanu, i prufessori sentenu mancanza di rispettu.

Una dumenica di a fine d'aostu, Moskowitz, una maestra di e scole publiche di a contea di Montgomery, hà fattu un giru per Target cù u so fidanzatu, u prufessore d'ingegneria di u liceu George Lavelle. Moskowitz insegna à i zitelli di a scola materna cù bisogni speciali à u Carl Sandburg Learning Center in Rockville, Maryland, à una meza ora da Washington.

L'insegnante Lauren Moskowitz carica a so vittura cù articuli cumprati in un Target di Rockville, Md. u 18 d'aostu 2019.

Moskowitz hà dettu chì a so classe per bisogni speciali hà più bisogni cà altre classi, ma a contea attribuisce soldi solu per studiente in tuttu u distrettu.

«I vostri soldi vanu assai più luntanu in una scola generale chè in una scola per bisogni speciali», hà dettu Moskowitz. Per esempiu, hà dettu, e forbici adattative, per i zitelli cù ritardi in e cumpetenze motorie fini, costanu di più cà e forbici regulare.

U cibu era una grande parte di a lista di Moskowitz, da Apple Jacks à Veggie Straws à i pretzels, perchè i so studienti anu spessu fame durante i tempi chì ùn cascanu micca bè in e pause pranzu.

Inseme cù e salviette umidificate per i studienti chì ùn sò micca amparati à aduprà u vasinu, Moskowitz hà compru marcatori, gesso per marciapiede è pastelli giganti - boni per i zitelli in terapia occupazionale. Hà pagatu tuttu cù u so salariu di $ 90.000, chì rapprisenta u so diploma di master è 15 anni di sperienza.

Dui ghjorni dopu, u prufessore di matematica di a contea di Montgomery, Ali Daniels, era in una missione simile, andendu trà Target è Staples in Greenbelt, Maryland.

Per Daniels, creà un ambiente pusitivu in classe hè una di e ragioni principali per chì spende i so soldi in materiale sculare. In più di i classici elementi di necessità per a ripresa sculare, Daniels hà ancu compru prufumi per u so scaldacandele Glade: Clean Linen è Sheer Vanilla Embrace.

«A scola media hè un periodu difficiule, è vogliu ch'elli si sentinu comodi è felici», dice Alexandra Daniels, chì insegna à i studienti di sesta à a Eastern Middle School in a contea di Montgomery, Maryland.

«Entrenu in a mo stanza; ci hè una atmosfera piacevule. Averà un odore piacevule», disse Daniels. «A scola media hè un periodu difficiule, è vogliu ch'elli si sentinu comodi è felici, è vogliu ancu sente mi comodi è felici.»

À a Eastern Middle School in Silver Spring, induve Daniels insegna matematica à a sesta è a settima classe, hà dettu chì da 15 à 20 zitelli entranu in a so classe senza materiale da casa. Eastern hè eligibile per i soldi di u Titulu I da i finanziamenti di u guvernu federale, chì vanu à e scole cù grandi concentrazioni di studienti di famiglie à bassu redditu.

Durante i viaghji di shopping à Staples è Target, Daniels hà compru quaderni, raccoglitori è matite per i studienti bisognosi.

In un annu datu, Daniels hà stimatu ch'ella spende trà $500 è $1,000 di i so soldi in forniture scolastiche. U so salariu annuale: $55,927.

«Parla di a passione chì i prufessori anu è chì vulemu chì i nostri figlioli riescinu», hà dettu Daniels. «Ùn saranu micca capaci di riesce cusì bè cum'è puderianu s'elli ùn ricevenu micca u materiale di chì anu bisognu».

Alexandra Daniels hè una maestra di sesta classa à a Eastern Middle School in a contea di Montgomery, Maryland. Hà utilizatu i so soldi per cumprà sti materiali sculari.

Mentre ch'ella surtia da Staples cù una fattura di più di $ 170, Daniels hà ricevutu una gentilezza inaspettata. A cassiera hà datu à l'insegnante un scontu speciale di 10% per l'impiegati mentre ringraziava Daniels per serve a cumunità.

Ali Daniels, una prufessora di matematica à a Eastern Middle School in Silver Spring, Maryland, mostra a so lista di a spesa per a so classe per a ripresa di a scola.

Ancu s'è e so cifre di spesa ùn sò micca à l'altezza di a media di l'inchiesta di u Dipartimentu di l'Educazione di circa $ 500, Daniels è Moskowitz anu dettu chì e so spese eranu luntanu da esse finite.

Tramindui i prufessori avianu previstu di fà shopping nant'à Amazon o in altrò nant'à Internet. Cercanu sconti nant'à articuli cum'è matite da golf per i zitelli chì amparanu à scrive è struccante per pulisce e lavagne cancellabili à seccu.

Tramindui anu dettu chì i so viaghji di shopping di ritornu à a scola seranu i primi di parechje uscite autofinanziate per rifornisce di forniture durante l'annu - "ridiculu", hà dettu Moskowitz.

«Sè simu stati pagati currettamente per principià, hè una cosa», disse ella. «Ùn simu micca pagati paragunabilmente à u nostru livellu d'istruzione».


Data di publicazione: 31 d'aostu 2019